Gearriveerd in Melbourne!! Jihaaaaa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu Gearriveerd in Melbourne!! Jihaaaaa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu

Gearriveerd in Melbourne!! Jihaaaaa

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sahbi

10 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

ja hoor daar is ze dan weer! Wat een end, maar alles is erg goed gegaan.

Na een wat onwennig afscheid van mijn ouders, Isa, Yvette en De op Schiphol heb ik de barre tocht overleefd.

Vluchten zijn erg goed gegaan, klein beetje vertraging in A'dam. Laatste stukje veel turbulentie (thee zat tegen raampje aan)maar gelukkig veilig aan de grond gekomen.

Vanaf Londen tot aan Melbourne zat ik naast mijn nieuwe fashion homo vriend Mark :). Briljante kerel laatste 10 jaar in Londen gewoond en nu weer terug naar Australie. Ik ga hem deze week nog zien voor een drankje.

Aankomst op Melbourne was fantastisch. Wat een leuke stad, mooie omgeving en supervriendelijke mensen. Iedereen is relaxed hier!

Als eerste naar een Beach hotel dat ik op internet had gevonden.. alleen bleek er geen beach in de omgeving te zijn en erg ver uit de stad .. niks dus om te starten.

Na wat gevraag en een illegale tram rit (kwam controle en ik had geen kaartje kunnen kopen, had alleen papier geld. gelukkig was ik scherp.. haha) in centrum aangekomen.

Inmiddels zit ik in een prima hostel. Ik deel een kamer met Robert uit Enkhuizen.. haha . Denk je weg te zijn van huis. Prima kamer voor 1e nacht, stapelbed en uiteraard slaap ik boven!

Over 2 dagen ga ik the great ocean road doen.

Morgen hier nog even de stad verkennen. Op dit moment vallen mijn ogen dicht, maar ik moet echt wakker blijven.

Tot dusver!

Een hele dikke zoen allemaal!

Liefs Saab



  • 10 Maart 2009 - 07:29

    Nico:

    O, Saab, de rillingen lopen over m'n rug! Wat gaaf allemaal voor je, maar ben erg blij om te horen dat je netjes geland bent en een bedje hebt gevonden! En uiteraard slaap jij boven, wat denkt Robbert dan! haha

    Veel plezier.. Kijk nu al uit naar je volgende berichten.

  • 10 Maart 2009 - 08:26

    F&M:

    Lieve Saab,wij zijn blij dat alles goed is gegaan, keken toch steeds even op de klok.Jammer dat Mark niet in londen woont toch makkelijk zo,n fashion boy in de buurt.Ga door zoals je gestart bent met leuke mensen ontmoeten en vooral genieten.We houden van je en kijken uit naar je berichtjes.Gaan nu even
    op internet kijken welke road je gaat volgen.Veel liefs M&F ps Wie is Nico?

  • 10 Maart 2009 - 08:31

    F&M:

    Nog even een nakomertje het is bijna net als thuis dan is het ook altijd we gaan even een drankje drinken of een hapje eten wat dat aangaat ben je nu al helemaal gewend.

  • 10 Maart 2009 - 08:35

    Bram:

    je moet wel even land en plaats veranderen, anders zit je nog steeds in Amsterdam.
    Geniet ervan, we reizen met je mee. Liefs, Annette en Bram

  • 10 Maart 2009 - 09:02

    Isa:

    Saab in een stapelbed hahahaha.... Leuk hoor:-)
    Fijn dat de reis goed is gegaan. Was wel even raar om je alleen door die douane te zien gaan!
    Geniet lekker! Hier de hele dag regen en ik ben ziek! (niet van verdriet, keelontsteking..)

    Dikke zoen
    x

  • 10 Maart 2009 - 09:41

    Yvette:

    Saabke, wow, ook bij mij de rillingen!! Er komt ineens weer heel veel boven van 10 jr gelee.. Gek is dat! Wat gaat dat makkelijk he, mensen ontmoeten! Te gek hoor! Superstoer ben je! Geniet ervan mopke!!
    Oh ja, auto is gister afgeleverd bij kennis van Deetje. We houden je op de hoogte! Mijn eigen autoke gister gekregen en is super! Heel blij mee. Jij zal er ook vast goed in staan, tis dan wel geen Saab dit keer, maar toch ;-).

    Dikke kussen!!!

  • 10 Maart 2009 - 10:28

    Deborah:

    he saabje

    Ben blij te horen dat de reis goed is verlopen en dat je nu al leuke mensen hebt ontmoet. je auto staat bij mitchel, woensdag haal ik de papieren bij Yvet op en dan kijken we wat er aan scheelt. ik hou je op de hoogte en in overleg kijken we of het de moeite waard is. geniet van alles mop! dikke kus deetje

  • 10 Maart 2009 - 11:56

    Hanne:

    Kicken.........I wish I was there....!
    Great ocean road, super stoer....
    Ik zeg: Drink een borrel en laat down under over je heenkomen....
    toedels

  • 10 Maart 2009 - 16:16

    Marielle:

    Hey stoere chick!
    Wat leuk!
    Jammer dat de vlucht minder was maar gelukkig had je je fashiongoeroe naast je..haha goed zo. Je bent nog niet geland of je hebt je eerste afspraakje al weer in je pocket. Hoe bevalt het in zo'n hostel? Hoelang blijf je in Melbourn? iK ben zoo benieuwd. Erg leuk om te lezen. Ik hou je in de gaten dametje! :-)

    Hier in NL is het maar saai..jouw verhalen kunnen weer inspiratie geven dus blijf posten hier he?

    Hele dikke kus en spreek je snel weer..
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sahbi

Actief sinds 23 Dec. 2008
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 17479

Voorgaande reizen:

08 Maart 2009 - 26 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: