I DID IT!!!!!! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu I DID IT!!!!!! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu

I DID IT!!!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sahbi

03 Mei 2009 | Australië, Byron Bay

yoehoe nog vol adrenaline zit ik hier achter de pc.

Ik heb een paar uur geleden een sky dive gedaan. Ik, die nooit in de achtbaan gaat en die ene keer in Eurodisney de hele rit mijn ogen stijf dicht heb gehouden, ben gewoon vanaf 14.000 feet uit een vliegtuig gesprongen!!!!

De foto's staan op facebook. Geweldig!

Een aanrader voor iedereen.

de vrije val is het beste wat er is, daarna het rondzweven is heel relaxed. WOW

  • 03 Mei 2009 - 09:13

    Eefkes:

    Wat ongelooflijk stoer van je!!
    Waanzinnig, Saab, echt heel cool.
    Geen andere woorden voor. X

  • 03 Mei 2009 - 09:42

    Leontien:

    Wauw Saabje!! Ik ben trots op je!
    xxx Leontien

  • 03 Mei 2009 - 14:19

    Isa:

    Hahaha..... geweldig!! Als je het doet moet je het goed doen... :-)Topper ben je!
    Fijn om je stemmetje te horen! En you're more than welcome om je reiki stuff op mij te proberen! Ik ga vast zoeken voor cursus want dat gevoel klinkt prima!

    Ga je foto's even bekijken en je 'oude' verhalen lezen. Lig een beetje achter...

    Dikke zoen!

  • 03 Mei 2009 - 14:23

    Ida:

    Lijkt me ook geweldig maar doodeng!!! Stoer hoor.

  • 03 Mei 2009 - 14:58

    Yvette:

    Woooooooowwwwwww, wat stoer!!!


  • 03 Mei 2009 - 15:45

    Annette En Bram:

    Fantastisch Sahbi. We volgen ook nog een stel kennissen die nu met een camper voorbij Uluru richting Darwin rijden. Iets ander tempo dan jij hebt, maar ook herkenbaar.
    Oma was hier gisteren met haar vriend bij F&M, alles prima. Liefs, Bram

  • 03 Mei 2009 - 18:49

    Robin:

    Hi Saab, wat geweldig dapper van je! Je maakt echt geweldige dingen mee. Leuke verhalen en mooie foto's. Wel jammer van die Duitser! Heel veel plezier nog. Groeten, Robin
    PS. Mats gaat super; hij groeit als kool, brabbelt, wil alleen maar staan en baalt als hij weer door zijn benen zakt of weer achteruit kruipt en niet bij zijn speelgoed kan.

  • 04 Mei 2009 - 07:19

    Nico:

    Heee Saabje!!!!
    Wat gaaf dat je ook een sky dive gemaakt hebt!!! Wow.
    Super ervaring toch? De adrenaline die daarmee vrijkomt is echt niet te overtreffen. Heerlijk! Ik stond ook jubelend aan de grond...
    Ben trots op je. En daarna een beetje reiki om weer te ontspannen... Klinkt als een topreisje!
    Nog even een maandje flink genieten en ervaringen opdoen en nog even niet aan thuis denken.
    Dikke kus!

  • 06 Mei 2009 - 15:48

    Die Dikke:

    It's me.. Nynk!
    Jij bent natuurlijk weggegaan toen de buik nog niet echt zichtbaar was, maar straks als je terug bent hoef ik nog maar 4 weken.

    Wat gaaf dat je 'de sprong' gemaakt hebt Saab! Is ook nog echt iets wat ik graag zou willen doen... maar eerst nog even een kind uitpoepen ;)

    Geniet ervan meis!
    x

  • 07 Mei 2009 - 16:04

    Sandra A. ( DL):

    He die Saab, wat maak jij allemaal mee in dat grote, grote Australie !
    Van glamour naar basic en van (wauw)sportief naar spiritueel. Chica, dat doe je heel goed !!
    dus enjoy, enjoy en nog eens enjoy (maar ook take care!!)
    Ciao !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Sahbi

Actief sinds 23 Dec. 2008
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 17479

Voorgaande reizen:

08 Maart 2009 - 26 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: