Korte stop in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu Korte stop in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu

Korte stop in Sydney

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sahbi

21 Mei 2009 | Australië, Sydney

Na aankomst in Sydney met de bus, snel een douche en op voor laatste avondmaal met surfgroep.

Onder het hostel zit in een bar (sidebar) waar we goedkoop kunnen eten. Uiteraard is er een happy hour en de wijntjes gaan alweer erg hard.

UItendelijk tot in de vroege uurtjes gedanst... wat een groep! Enorm gelachen.

De volgende ochtend om 9.00 uur alweer een bericht van mark of ik tijd heb voor een vroege lunch.

Aangezien ik de eerste uren toch geen hap door mijn keel krijg (ik geloof dat de Tequilla shots toch niet zo'n goed idee was haha)is 1200 uur een prima tijd.

We spreken af in Darling Harbour. Super leuk om Mark weer te zien. Hij heeft 's middags een bruiloft, dus na goed te hebben bijgekletst, moet hij er weer vandoor.

Maar het zonnetje schijnt en ik wil de stad gaan ontdekken, krijg ik een sms van Erik (ex collega van ADC). Hij nodigt met uit om zijn kant op te komen, veel beter dan in de stad.

Dat doe ik dan maar, ik kom immers nog terug in Sydney.

Leuk om Erik weer te zien na 4 jaar. Hij is geen spat veranderd. Hij woont in Bondi Junction en laat me de omgeving zien. Helaas zijn de namen me allemaal ontschoten en heb ik nog steeds problemen met uploaden van mijn camera... dus die gegevens ontbreken nog.Wordt vervolgd.

We hebben gegeten bij Bondi Beach met 2 vrienden van Erik. Ik terug naar mijn hostel,op tijd naar bed moet volgende dag voor 6 am alweer op voor mijn vlucht richting Perth.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Sahbi

Actief sinds 23 Dec. 2008
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 17479

Voorgaande reizen:

08 Maart 2009 - 26 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: