natuurlijk wordt er niet alleen gesport - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu natuurlijk wordt er niet alleen gesport - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu

natuurlijk wordt er niet alleen gesport

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sahbi

13 Maart 2009 | Australië, Melbourne

ik lees de teleurstelling al van jullie gezichten af... Sahbi is alleen nog maar cultureel en gezond aan het doen.. maar jullie kennen me toch??? Natuurlijk wordt er ook geborreld, maar omdat nu weer direct op het web te zetten :)

Maar goed nadat ik gisteren met mijn nieuwe gay friend Mark op pad ben geweest, ' savonds met een NL/ FR en een Canadees op pad geweest richting St Kilda. Ander deel van Melbourne.

Meerdere kroegen en clubs gezien en erg gelachen. Veel verschillende leeftijden en achtergronden, maar allemaal gezellig. Valt me op dat de sjaaltjes en skinny jeans hier bijna evengoed vertegenwoordigd zijn . Lijkt wel MTV :)

Vandaag op zoek naar een rode voor de great ocean road. Als vanmorgen niet lukt dan boek ik een tour, vind het hier mooi geweest. Veel gezien en tijd voor een volgende mooie plek.

Lieve wintersportvrienden, fijn om te horen dat jullie het lekker hebben gehad. Miek geen Bambi meer, dat is mooi!!
Ging je in je Michellin jas lekker de berg af :)

Lieve allemaal, ik moet weer gaan de zon wacht.. en het heeft gisteren hard geregend, dus dit bleke velletje heeft zon nodig.

Vandaag ook nog geen foto's ... haha

Dikke zoen
Saab


  • 13 Maart 2009 - 16:01

    Yvette:

    Duh, alsof we dat ook maar eventjes echt dachten ;-)
    Klinkt heerlijk allemaal! Wat is een rode?
    Geniet ze moppie!
    kuskus

  • 15 Maart 2009 - 21:22

    Robinator:

    Ha Saabster, goed om te lezen dat je het zo heerlijk hebt daar. Ben nieuwsgierig naar de foto's. Veel plezier met de surftour.
    Groet, Robin, Lisette en Mats (krijgt tandjes!)

  • 16 Maart 2009 - 19:09

    Jilly:

    lieve Saab, heerlijk om te lezen dat het allemaal goed gaat en dat je het leuk hebt en geniet. Ga lekker touren en alleen maar lol maken! Denk veel aan je.
    W'sport was inderdaad fantatisch, next year is in principe weer geboekt...! dikke zoen

  • 16 Maart 2009 - 20:01

    Ronaldo:

    Mijn vriendin is sowieso geen bambi en de jas was te kort hoor!

    Al een knappe surf-dude gezien?

    die rode snapte ik ook niet, is dat Australisch?

  • 17 Maart 2009 - 14:54

    Ottenleone:

    Hé boardmaatje,

    Ik heb je vreselijk gemist op de piste, maar ik begrijp je beslissing: Of in de kou met harde sneeuwstormen op een snowboard, of in het lekkere zonnetje op een surfboard, met half ontblote mannen!!! Kijk je wel uit voor de Haaien! see you later...

  • 18 Maart 2009 - 16:56

    Cuno:

    hola,
    waarom ben ik nog niet toegevoegd op je mailinglist? heb je het leuk enzo? vertel, vertel
    kuz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Sahbi

Actief sinds 23 Dec. 2008
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 17479

Voorgaande reizen:

08 Maart 2009 - 26 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: