Al helemaal gewend - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu Al helemaal gewend - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu

Al helemaal gewend

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sahbi

11 Maart 2009 | Australië, Melbourne

hi allemaal, wat leuk ook al die reacties van iedereen!

Maakt me nog blijer dan dat ik hier al ben.

Vanmorgen redelijk op tijd op en ben daarna gaan hardlopen (Budje, Yvette en Han jullie kunnen trots op me zijn). 1,5 uur geploeterd door de stad: botanische tuinen en andere mooie stukken.

Tot een uur of 11.30 is het namelijk erg koel hier. Gisteren dacht ikdat dit de normale temp zou zijn en kreeg ik wel een redelijk rot gevoel, maar van 12.00 uur gaat het zonnetje lekker trichting 25-30 graden :).

Kwam onderweg een fitness first tegen die een open dag hadden. Tussendoor nog 25 min op de crosstrainer gestaan... na de drukke tijd op werk was dit lijf wel weer toe aan wat beweging dus dit hoop ik vol te houden!!

Vanmiddag cultureel gedaan (museum bezocht) en lekker op een terrasje boek gelezen.

Morgen doe ik een wandeltour door de stad van 5 uur georganiseerd doorhet Hostel.

Vrijdag vertrek in naar Torqey voor een 3 daagse surf cursus. Hang loose!
Nu al zin in.

Veel liefs Saab

Ps:

Ladies dank voor regelen van mijn auto, ben benieuwd. Fiat 500 here I come... maar moet eerst weer even sparen!
Als er iemand geinteresseerd is in groene monster- direct verkopen :)

Pap, Nico is mijn nieuwe lover, niet verteld ?( o nee het is Nicolette haha)

Iesje beterschap!!!! Maarreh je rookt niet! En je tas is top!

En op de rest kom ik ook echt terug hoor.

Ik krijg mijn lokale nummer nog niet aan de praat maar het nummer is (614) 07686296. Ik kan wel al ontvangen :)

Dikke zoenen allemaal


  • 11 Maart 2009 - 06:44

    Nico(lette):

    Haha, die vader van je! Die dacht dat je een nieuwe lover had!
    Leuke verhalen Saab. Ga zo door!

  • 11 Maart 2009 - 06:45

    Nico:

    Hee Saab,
    Als je kan/wil, voeg Mark dan ook even toe (mark.schipper@hypotheker.nl). Vind hij vast leuk!

  • 11 Maart 2009 - 07:39

    Yvette:

    Goed bezig jij daar! I'm inmpressed! Doe je meer dan ik ;-) Moet het ook weer ff in mijn systeem krijgen.
    Maarrrr, een lichtpuntje: sonja lukt goed, dag drie is het inmiddels.. Ik ben echt goed gemotiveerd dit keer!
    Wat heerlijk dat het zo'n lekkere temperatuur is! Jaloooeeooeoerssss!!!
    Vandaag weer een kantoor dagje na een lange werkdag van 12 uur gister. Ik vind het super interessant en leuk, dus helemaal goed!
    Take care daar Saabke!
    Cheeeeeeeeers!

  • 11 Maart 2009 - 09:13

    Hanne:

    You are gonna be an official Surfbabe after Torque.......it's freaking amazing........

    Ik ben jaloers.....
    ciaox

  • 11 Maart 2009 - 09:55

    Isa:

    Djezus Saab, straks kom je helemaal afgetraind terug!
    Waar zijn de drank verhalen? ;-)
    Kijk je een beetje uit voor de haaien?!

    XX

  • 11 Maart 2009 - 14:49

    Eva:

    Aangezien je wel kan ontvangen (is dat een hint, Saab ;-) ) ben ik natuurlijk benieuwd of je mijn sms ontvangen hebt. Just checking!

  • 11 Maart 2009 - 15:45

    Deborah:

    he saabje,

    je bent goed bezig, ben trots op je. de distributiesnaar van je auto is stuk en met arbeidsloon kost dit 165 euro. ik hoop dat het goed is dat we hem laten maken?????? en dat geld komt wel. dikke kus deetje

  • 12 Maart 2009 - 10:55

    Liesje:

    Lieve Zus!
    Wat word ik blij van je berichtjes! Helemaal leuk zoals je alles omschrijft! En nog een echte Westfries als roomie nota bene! Nooh denk!

    Morgen dus de grote tour of heb je je planning al weer omgegooid?

    Dikke kus van Lies en ook van Rob en Mats. (Mats zegt nu de hele dag de 'p' hardop; ik blijf douchen, haha!)


  • 12 Maart 2009 - 11:05

    Tiny:

    Geweldig Sahbi al die belevenissen daar. En dan al die nieuwe contakten, nog even en je wil niet meer terug!
    Liefs, je tante

  • 12 Maart 2009 - 11:18

    Demis:

    Jeetje wat leuk zo lekker vrij rennen door de botanische tuinen, je neemt het er van. De aussies zijn blijkbaar heel tolerant!Ik heb je wel gemist op mijn verjaardag was anders nog gezelliger geweest

    De mazzel

    Je neef

  • 12 Maart 2009 - 19:02

    F&M:

    hi Sahbi,
    hardstikke goed dat wij je gisteren aan the phone hadden. Je klonk super relaxed en we waren heel blij je stem even te horen zodat we er zeker van waren dat je telefoon correct werkt. Geeft in ieder geval het idee dat je niet zo heel ver weg bent.Geniet
    Liefs dikke kus

  • 12 Maart 2009 - 20:58

    Miek:

    Zitten we met 16 man sterk om de telefoon heen om je mooie liedjes en veel leuke dingen toe te roepen..... Neem je niet op!!

    Blijkbaar heb je je telefoon bij de douane afgegeven :-( Maaarrr we dachten wel aan je!!!

    Goed te horen dat je het leuk hebt.. al vind ik dat gesport wel wat overdreven. Is er geen mooie culturele kroeg met lokale biertjes???

    Skien was vet en bambi ben ik allang niet meer. We hebben je gemist mop.

    Kus Miek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Sahbi

Actief sinds 23 Dec. 2008
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 17477

Voorgaande reizen:

08 Maart 2009 - 26 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: