Amy is back to rehab en wij weer in de stad - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu Amy is back to rehab en wij weer in de stad - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu

Amy is back to rehab en wij weer in de stad

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sahbi

21 Maart 2009 | Australië, Adelaide

hello all,

Voor alle bezorgde berichten onder ons ik ben weer veilig in de grote stad, namelijk in Adelaide!

Vanmorgen is de Amy weer ingeleverd en ik ben weer ingechecked in een hostel in de stad!

Sorry thuisfront dat ik jullie ongerust heb gemaakt! voor jullie gemoedsrust laatste avond op de camping doorgebracht..In een dorpje Mingerie.. dorp van niks..

Gisteren werd het Amy allemaal iets te veel, overhit denk ik.. Ze stopte er mee, motor was te warm. Bij iedere stop moesten we langer wachten om de motor wat af te laten koelen, maar gelukkig met 80 km per uur heeft ze het vandaag gered tot aan de rehab. Hier zal ze weer worden opgelapt voor de volgende die er mee aan de slag mogen.

Na de great ocean road waren het lange stukken met niks, helaas veel dode kangaroos en Walibi's langs de weg, maar verder niks... uren lang niks! Bizar is dat. Af en toe een farm en dat is het.

Maar nu weer in de stad. Adelaide in 1e opzicht is totaal verschillende van Melbourne. Een stuk kleiner. Het is hier heet en bedrukt.

Ik ga zo koffie drinken met Mark (vliegtuig gay friend)
en Adelaide ontdekken. Nynke/ Han nog tips?

Veel liefs
Sahbi

PS ik hoop morgen foto's op te kunnen loaden

Deetje laat me even weten wat de kosten waren van de auto dan maak ik het over! Dank jullie wel nogmaals ladies voor het regelen.Super!!

  • 21 Maart 2009 - 13:38

    Tiny:

    Wat heerlijk dat je zo geniet wat zul je straks veel te vertellen hebben ook al weten we nu al veel door deze mails.Daaaag, Tiny

  • 21 Maart 2009 - 16:51

    Deborah:

    Lieve Saab,

    Ben blij dat je weer in de stad bent. wel weer een ervaring rijker! maak je nu niet druk om die auto, dat geld komt wel als je terug bent. ga nu eerst maar van Adelaide genieten. Dikke kus dee

  • 21 Maart 2009 - 18:02

    Papa Jan:

    kosten van dat museum stuk komen wel als je weer thuis bent ,gr papa jan

  • 22 Maart 2009 - 13:38

    Yvette:

    Waaaaar blijven die foto's dan???

  • 23 Maart 2009 - 08:23

    Eefkes:

    Geloof dat ik toch wel een tikkeltje jaloers aan het worden ben!!!!
    Njoy chickie xx

  • 23 Maart 2009 - 12:49

    Phaedra:

    He Saab,

    Echt leuk om te lezen wat je allemaal doet en dat je het naar je zin hebt! Had van Leetje wel gehoord dat je weg zou gaan. Geniet er van!

    X Phaedra

  • 23 Maart 2009 - 15:11

    F&M:

    Goed bezig Sahbi.
    We hebben ook je andere foto's
    bewonderd en becommentarieerd (smile)
    Liefs en take care!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Sahbi

Actief sinds 23 Dec. 2008
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 17484

Voorgaande reizen:

08 Maart 2009 - 26 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: