Adelaide rocks! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu Adelaide rocks! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu

Adelaide rocks!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sahbi

23 Maart 2009 | Australië, Adelaide

de eerste dag in Adelaide was ook alweer zo heerlijk. Na te hebben ingecheckt in een leuk hostel "my place" de stad een beetje gaan verkennen.

Einde van de middag heb ik Mark weer ontmoet en hebben we heerlijk Thais gegeten. Daarna wat kroegen afgeweest en uiteindelijk begreep ik een beetje hoe hij zich moet voelen.

We werden een paar keer geweigerd... waarschijnlijk omdat Mark nogal ovous gay is (incl.gelakte teennagels en slippers haha).

Uiteindelijk zijn we naar een gay club gegaan, waar ik in 1e instantie werd geweigerd???????????????
vanwege mijn teenslippers...

Omdat mijn lieve pakvriendinnen mij erg kritisch hebben geholpen om lihgt te reizen zat er niets anders op om de sneakers aan te trekken tussen de sierlijke jurkjes met pumps.

Uiteraard geen probleem meer om binnen te komen, ze dachten immers dat ik een echte dike was nu haha

Top avond gehad, wat een figuren. ladies we moeten vaker naar de reg dwars hoor, heb me kapot gelachen. Van SM tot travestieten, featers en middgets.. alles was er. Alle homo's waren los waardoor dehetero stelletjes niet achter konden blijven.. ik keek mijn ogen uit!

Helaas hier geen foto's van..

Wel andere foto's. Op deze sita kan ik maar 10 foto's uploaden dus de rest is te zien op facebook (www.facebook.com).

Gisteren heeft Mark me meegenomen naar een dierenpark waar ik kangaroos heb gevoerd en zelfs een Koala heb vastgehouden (wow!)

Daarna naar hoogste uitkijkpunt van de stad geweest en onder genot van kopje koffie daar lange tijd genoten van het uitzicht.

Uiteindelijk nog naar het strand geweest waar we Thais hebben gehaald en op strand bij zonsondergang hebben gegeten.

Vandaag een USB foto ding gekocht waarmee ik eindelijk dus foto's kan uploaden dus dat scheelt weer.

Adelaide is fantastisch. Vandaag geshopt, lekker gelezen in het park, 1.5 uur hardgelopen (is echt nodig hier... als je alleen er aan denkt kom je al aan.. dus ladies houd vol met Sonja, maar ikke... pfffff!!!) Zie mijn kop groeien, vrezelijk!

Ik heb zo een fietstour door de stad georganiseerd door het Hostel dus zal wel lachen worden.

Jullie horen het wel weer.

Denk echt ook aan jullie :)


Kus Sahbi

  • 23 Maart 2009 - 08:55

    Bram En Annette:

    wat een heerlijk land he.
    Misschien gaan wij in het najaar ook wel weer.
    Blijf genieten.

  • 23 Maart 2009 - 09:00

    Eefkes:

    Dacht dat jij in Aussieland zat, al dat Thaise eten ?? ;-)
    x

  • 23 Maart 2009 - 09:05

    Yvette:

    Sorry sorry lieve Saab, voor het iets te kritische pakregime.. Maarrr, elk voordeel etc etc: dit biedt weer mogelijkheden tot shoppen!!
    Denk ook aan jou!!
    Koala's zijn cool. Gewoon altijd gelegitimeerd stoned! ;-)
    Dikke zoenen

  • 23 Maart 2009 - 09:42

    Miek:

    Klinkt weer top!

    Leuk om de foto's te zien, heb ik een beetje een idee bij wie je uithangt!

    Fijn dat je een sms hebt gestuurd, zorgt ervoor dat je weer wat dichterbij bent.
    Wat zijn de plannen nu?

    Kus en laterrsss


  • 23 Maart 2009 - 14:55

    Joyce Fias:

    Hi Sahbi ! Hoe gaat het met je aan de andere kant van de wereld ! Geniet ervan en leef ten vollen uit! :-) Liefs, Joyce

  • 24 Maart 2009 - 09:04

    Sandra:

    Hey Saab!

    Leuk om je verhalen te lezen! Geniet ervan, want de tijd vliegt! En ik kan t weten:) See you soon in A'dam als we allebei weer terug in town zijn! Kus San

  • 24 Maart 2009 - 10:37

    Nico:

    Hee Saab! Wat een super verhalen. Gaaf om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Wij waren vorige week een weekje op wintersport, dus moest je verhalen even missen. Wintersport was super met alleen maar strakblauwe luchten. Heerlijk.
    Ga zo door met genieten!

    x

  • 24 Maart 2009 - 11:46

    Marielle:

    Jeetje jij hebt een lekker druk maar super ontspannend leventje ontdekt.Als dit zo doorgaat zie ik het nog gebeuren dat je zomaar een jaar de benen neemt ipv 3 maanden!!

    Echt super jaloers op al je belevenissen. Kan ook niet anders. Ik zit hier aan een bureau met de hele dag een scherm voor mijn neus en het is werkelijk SHIT weer!! Vreselijk depri tijd van het jaar! Dus je mist niets behalve je lieve vriendinnetjes :-) al heb je een goed alternatief gevonden met Mark!

    Dikke kus!

  • 25 Maart 2009 - 21:35

    Dee:

    lieve saab,

    wat een top land he! leuk om wat foto's te zien.geniet maar lekker van alles. dikke kus deetje

  • 26 Maart 2009 - 14:53

    Tiny:

    Goh Sahbi wat heb je het leuk daar en dan al die spannende belevenissen!Echt te gek hoor. En wat is het leuk dat iedereen mee kan genieten en meteen kan reageren. Ga lekker zo door. Veel liefs van Cortiny

  • 30 Maart 2009 - 12:57

    Vermuntje:

    Adelaide- ah de wonderful City of Churches... Precies de plek voor iemand als jij!
    Lekker is het daar he. Ja ik heb nog een tip: bestel in de pub een kannetje Snake-Bite, dat ziet er feestelijk uit en het smaakt uit-ste-kend. Veel plezierrrrrr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Sahbi

Actief sinds 23 Dec. 2008
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 17490

Voorgaande reizen:

08 Maart 2009 - 26 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: