cape tribulation - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu cape tribulation - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu

cape tribulation

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sahbi

11 April 2009 | Australië, Sydney

samen met Noemie richting Cape Tribulation gegaan. Dit is een regenwouden zou fanrastich zijn.

Helaas zijn ze hier erg gewend geraakt aan de toeristen dus ze laten je voor alles betalen!

We zijn gestart met een boottocht over de Daintree River, hier wonen meerdere krokodillen, dus daar waren we naar op zoek. Helaas hebben we ze noet gezien.paar weken terug is er nog een jongetje van 5 verslonden bij een beekje, dus ongevaarlijk is het niet. Al denk ik wel dat een croc het verschil met mij wel zal zien... haha

Daarna een botanic walk met een guide, helaas was de groep te groot en hoorden we niks van wat de guide te melden had. Daarnaast begon het te regenen... ja daar ga ik niet voor naar Australie, maar hoort er bij.

Na deze enoverende ochtend kwamen we aan bij onze accomodatie..waardeloos!
4stapelbedden in een ruimte! dat was her

Maar ach we moeten hier toch 1 nacht blijven.

Hier dan het vervolg, werd van het internet afgegooid!

's morgens paardijden: 3,5 uur. In eerste instantie was ik bang dat het een hele grote groep zou zijn ofslecg verzorgde paarden, maar niks van dit alles. Hele gezonden paarden en we werden met 3 ervaren rijders apart genomen.

De beste rit ooit: strand, regenwoud, open vlaktes, door beekjes, langs bergen: fantastisch.

Ik reed voorop achter de begeleider en had daardoor het idee dat ik helemaal alleen reed. Was is dat toch gaaf. Heerlijk gegalopeerd in de fantastiche natuur!

Dat maakt dat Cape Tribulation voor iedereen echt een aanrader is.

Op facebook zijn alle foto's geupload, dus hier kan iedereen dit avontuur zien.

de middag ging de tour weer verder, maar helaas het regende. Via Port Douglas (een klein reik havenstadje) zijn we weer naar Cairns gegaan. Hier hebben we de bus gepakt naar Mission Beach.



  • 12 April 2009 - 09:14

    F&M:

    Hi lieve Sahbi.Om te beginnen hele fijne Paasdag(en)Bij ons gisteren prachtig vandaag wat minder weer.We zijn niet meer direct op je WEBLOG geabonneerd. Controleer even of ons E-Mailadres er nog tussen staat.We kunnen je berichten wel ophalen maar worden niet direct gemaild.Vandaar onze wat vertraagde reactie. Je verslag blijft steeds spannend. Hebben niet de indruk dat je je verveeld.Wij zijn ons aan het voorbereiden op Florida. Vertrekken as dinsdagavond en slapen in Citizen-M. Het tijdverschil loopt dan nog eens op met 6 uur. Zal wel even puzelen zijn om je op een fatsoenlijke tijd te bellen of id. Proberen je vandaag ook even te bellen. Liefs en take care!!! Dikke kus F&M

  • 12 April 2009 - 09:21

    Yvette:

    Wat een abrupt einde.. Toch niet ineens wel een close encouter met een croc gehad he?
    Vandaag ist pasen, dat betekent T Dansant, en dat betekent dat ik je extra ga missen vanavond! Maar, ik doe een extra dansje voor en zal alle leuke mannen voor je warmhouden ;-)
    Kuskus

  • 13 April 2009 - 08:39

    Miek:

    volgens mij is de helft van je verhaal weg gevallen of had je geen zin meer?
    Druk met alle foto's op facebook zetten ;-)

    Wilde me nog opofferen om als t -dansant maatje voor yvet mee te gaan maar heb het niet gered!!
    Feestjes zijn niet zo leuk meer hebben Yvet en ik bedacht. Zij heeft er nog heen kunnen slepen, maar ik lag in de tuin met een glas wijn.

    Vandaag gaan we naar drachten om Ro zijn nieuwe hobby te bekijken. Een auto van 30 jaar oud en 6 meter lang.... Uiteraard heb ik alles wat kon verzinnen om de ellende van die auto te benadrukken genoemd mnaar helaas.... de jongesndroom wordt doorgezet en ik het maar te acceeeptteeeeeeeeeeeeeeeeee.

    Kus en veel plezier.

    PS fijn om je weer even te spreken.
    Hou van je lievie


  • 14 April 2009 - 06:58

    Nico:

    Hee Saab! Jij had haast zo te zien! haha. Jammer dat het wat tegenviel deze tocht, maar later ben je vast toch blij dat je geweest bent.
    Heb je gisteren proberen te sms-en, maar kreeg bericht dat het nummer niet in gebruik is. Wil je je nummer nog een keer doorgeven?
    Liefs Nico

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Sahbi

Actief sinds 23 Dec. 2008
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 17486

Voorgaande reizen:

08 Maart 2009 - 26 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: