Mission Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu Mission Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu

Mission Beach

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sahbi

14 April 2009 | Australië, Sydney

Aangekomen in Mission Beach hadden Noemie en ik nog geen accomodatie geregeld. Mij was verteld dat er hordes met hostels zouden staan om je op te wachten, maar dat is waarschijnlijk overdag...

Zaten we dan in middle of nowhere om 21.00 's avonds.

We wisten dan Andi in YHA zat, maar deze was 10 km buiten " het centrum" en na 1900 haalden zij geen mensen meer op.

Gelukkig waren de charmes van Andi toereikend genoeg, want ze hebben ons toch opgehaald.

We slapen in Treehouse. Een fantastisch hostel midden in een regenwoud. Klein, knusmet zwembad en erg relaxed. Moet ook wel daar want er is echt helemaal niks te doen.

Heerlijk in de hangmat beetje bijgekomen van de toch wel hectische weken tot nu toe. Erg fijn. Beetje muziek luisteren, boekje lezen.

Noemie is gaan skydiven en ik moet zeggen haar gezicht na de sprong... vraagt om meer. Dus wellicht in Byron Bay... maar ik weet het nog niet. Bungee junpen zal ik nooit doen, maar samen met iemand springen. Tsja ik geloof dat ik dat wel wil proberen. Als ik Mark en Nicolette mag geloven is het echt fantastisch!

Was ook weer lachen om Andi (Duitse vriendvan outback en duiken) weer te zien.
We hebben veel gekaart, veel goon (goedkope wijn in 4 liter verpakking met een kraantje voor $ 15 zeg € 7 haha)gedronken.

Na 2 dagen weer verder, want we hebben een zeiltocht op de whitsundays in het verschiet!!!

Dus in de bus op naar Airlie beach.

  • 14 April 2009 - 18:32

    Miek:

    heeee... de duitser is weer terug...

    Kleine wereld ;-)

  • 14 April 2009 - 18:38

    Miek:

    oja... neefje van Ro is er ook..

    Caspermak@waarbenjij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Sahbi

Actief sinds 23 Dec. 2008
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 17481

Voorgaande reizen:

08 Maart 2009 - 26 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: