1770/ Agnes water - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu 1770/ Agnes water - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu

1770/ Agnes water

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sahbi

18 April 2009 | Australië, Airlie Beach

Nadat we met de zeilgroep nog een afscheisdsdrankje hebben gedaan en de meeste aan de herbal xtc zijn gegaan, was het tijd voor ons om een nachtbus te pakken. aangezien ik graag wilde slapen hebben ik de natuurlijke energiser maar achterwege gelaten.

Van 00.00 tot 09.00 in een bus, ach denk maar zo je spaart wat centen uit voor een hostel. Kreeg wel weer Lloret visioenen...haha

Agnes Water/ Town of 1770 is de volgende stop. een heel klein dorpje. We hadden geen idee waar we zouden belanden.

1e indruk goed, wel dat het in de middle of nowhere is, maar erg bohemien. Iedereen een eigen huisje, veel Balinese invloeden, erg relaxed allemaal. Zwembad, loungeruimte en 1e supermarkt 2 km verderop.

Klein wandelingetje dan maar. Gelukkig ging er een paar keer per dag een shuttle busje ook.

Onze wat minder spraakzame kamergenoten (uiteraard weer Duitsers) hadden nog wel een leuke verrassing voor ons: BEDBUGS!!!!

Kleine etterige pestbeestjes die in je bed zitten en zich erg snel verspreiden en hele nare beten achterlaten die vreselijk jeuken!!!!
Voor het eerst voel ik me te goed voor backapcken en wens ik me in een luxe resort waar dit NOOIT zal gebeuren, maar helaas.

Proberen niet te krabben om er niet uit te zien als een lieveheerstbeest met rode stippen.

Kamer wordt ontsmet, matrassen de deur uit, gordijnen in de chemische zooi, alle kleren wassen (for the record ook dit moest via het busje, want het hostel had geen eigen wasgelegenheid) dus dat was allemaal wat minder.

Het grote voordeel alles is weer helemaal schoon :)

Niet getreurd we hebben ook echt hele leuke dingen gedaan: een Scooteroo tour. Met circa 60 opgevoerde brommers die eruit zien als mini harleys een tour gemaakt van 3 uur. Ik voelede me kning te rijk. Ben nu overtuigd dat ik mijn motorrijbewijs wil halen (sorry Marlene). Ida de foto's volgen, maar snap nu de liefde voor een Harley en dat met zo'n klein nepding haha.

Het was geen schakel en net als mijn scooter van vroeger. Omdat ik ale eerder brommer gereden had kreeg ik een snellere. Meter ging tot 80 km / per uur, maar erg leuk! En alles heel veilig uiteraard.

Ook een zee kayak ervaring rijker.
Erg lachen om met een kayak de golven te nemen, net surfen. En een guide beetje a la chris Zegers, nee ik heb geen klachten :)

Op d etrugweg na genot van een wijntje de beste sunset die ik hier heb gezien en als klap op de vuurpijl: 2 dolfijnen die ons kwamen vergezellen!!!!!

Ja dit is echt fantastisch!

Gisteren een zwembad dagje gehad en vroeg naar bed. Wekker ging vanmorgen om 05:00 uur om de bus te halen richting Rainbow Beach. We vertrekken maandag of dinsdag naar Frasier Island.

Helaas mag ik hier geen foto;s uploaden dus dat wordt pas in Noosa.

Veel liefs allemaal.

PS: o ja de zon schijnt weer volop.

Eef; top dat je jouw vakantie ook lekker was. Ben uiteraard ook benieuwd naar jouw verhalen.

Wie is de Dikke? Ik schrijf gewoon onder sahbi hoor :)

Yvetteke geniet maar lekker van de zon

Leetje: boek maar snel een reis, is echt fantastisch

Isa: Hoe is Thailand???

Miek; ik zal telg van familie Mak eens even bekijken op de site

Deetje: Ik bel je echt nog een andere keer!

F&<: enjoy ford lauderdale!

Dikke kus allemaal




  • 18 April 2009 - 09:50

    Sandra:

    Saab!

    Ik ben inmiddels weer beland op Nederlandse bodem en dat is wennen kan ik je vertellen! Krijg zin om weer te gaan, zeker als ik jouw super enthousiaste verhalen lees! Geniet ervan en tot snel in Adam! Dikke kus San

  • 18 April 2009 - 18:09

    Hanne:

    Saabmans,

    Je hebt gewoon schurft gehad.....hahaha....

    I love all the stories, heerlijk.....

    dikke kusx

  • 19 April 2009 - 17:51

    Eefkes:

    Ach Saab,je moet maar zo denken, je had tenminste gezelschap in je bed ;-)
    Wil je mij een plezier doen als je in Noosa bent. Iets meenemen met de naam Noosa erop, een sleutelhanger of iets kleins. Leuk voor Nans aangezien haar dochter zo heet.
    Een hele dikke zoen vanuit een zonnig Holland.

  • 20 April 2009 - 07:03

    Nico:

    Hee Saabje!
    Wat gaaf allemaal weer. Super zeg. Wat lief dat je voor m'n verjaardag gebeld hebt. Goed om je stem even te horen. Heb woensdag zelf m'n verjaardag gevierd. Kreeg eerst van Mark een slipcurus kado, dus zijn in alle vroegte naar circuit Zandvoort gereden. Hebben daar vervolgens de hele dag een beetje lopen slippen en toen weer snel naar huis omdat de eerste rond een uurtje of 5 voor de deur zouden staan. Het was heerlijk weer, dus iedereen kon lekker buiten staan. Had lekkere hapjes en een soepie. Helemaal gezellig. Volgende dag alleen wel ziek naar bed met keelpijn en koorts. Weerstand was helaas niet best die week. Weekend was hier ook weer heerlijk zonnig! De lente is hier ook losgebarsten!
    Saabie, geniet nog even. Tot snel!!!! Kus

  • 20 April 2009 - 20:13

    Liesje:

    Mop, wat een toppers toch weer, die verhalen van je. Mooie foto's ook!
    Kon je die koala maar meenemen!

    Knuffel van ons! (P.S. Mats wacht echt met lopen tot je terug bent)

  • 21 April 2009 - 12:28

    Ottenleone:

    Lieve Sagbi,
    Wat klinkt het allemaal geweldig zeg. (oke bijna alles, ik ben ook niet van de insecten en helemaal niet in mijn bed!!) Geniet ze nog!!!Dat doe ik ook met jou verhalen.
    Liefs Le

  • 21 April 2009 - 12:33

    Maartje:

    Bud, de mailserver van Telfort (tiscali) staat op de blacklist bij hotmail e.d. Krijg mijn mail aan je dus steeds gezellig weer even hard terug. Wordt aan gewerkt, dus komt vast nog een keertje naar je toe... En anders zal ik eens wat vuile was en slechte verhalen op jouw site zetten. Met mijn drankprobleem gaat het in elk geval heel goed! Tjuss!

  • 27 April 2009 - 07:09

    Karen:

    Hoi lieverd,
    even een kus vanuit Hoorn. Denk aan je..
    Ka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Sahbi

Actief sinds 23 Dec. 2008
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 17484

Voorgaande reizen:

08 Maart 2009 - 26 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: