Relaxen in Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu Relaxen in Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Sahbi Derksema - WaarBenJij.nu

Relaxen in Noosa

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sahbi

02 Mei 2009 | Australië, Noosa Heads

Noosa is ongeveer het St Tropez van de oost kust. Dure auto's, mooie winkels, veel strand... prima voor een paar dagen heerlijk relaxen.

Slapen in YHA, altijd goed, wel een beetje makjes allemaal, maar ja moet er aan toegeven dat de meeste mensen wat ouder zijn (zeg maar mijn leeftijd :)) en vaak wat rustiger zijn dan de gemiddelde backpackers. Na Fraser is het contrast aardig groot haha.

Wandeling gemaakt door National Park, weer Koala's gezien van erg dichtbij.

Andi (de duitser en nee Robin Berkof ik bedoel jou niet !! ) was hier ook nog even dus dat was leuk om die weer even te zien.

3 dagen geweest reis verder gepland en knopen doorgehakt. Nog 1 maand te gaan...

de route wordt:

Eerst 6 dagen naar Byron voor mijn spirituele ervaringen

Daarna een surftour van 5 dagen van
Byron naar Sydney. Iedere dag naar een andere lokatie.

Ik blijf 2dagen in Sydney. Misschien zie ik Mark (mijn homo vriend hier, want hij heeft een bruiloft).

Van Sydney vlieg ik naar Perth (westkust) dat moet het mooiste stuk australie zijn, dus dat kan ik niet missen (Cuno ik had eerder naar je moeten luisteren!) Omdat de tijd begint te dringen doe ik daar een 10 daagse tour van Perth naar Broome.

Ik hoop hier te kunnen duiken met wales sharks!!! En met een beetje mazzel zie ik een Manta RAY!!!!! Dat is echt mijn hoop.

Danblijf ik 2 dagen in Perth om bij te komen en vlieg ik terug naar Sydney. En dat zijn dan alweer mijn laatste 3 dagen. Ik kan logeren bij mijn ex collega Erik (Alfa Delta) alias de klaploper haha.

En het wordt nu allemaal zo concreet dat het einde echt in zicht is. Hoezeer ik iedereen en mijn werk ook mis, ik begin nu echt de kriebels te krijgen dat het einde in zicht is. een goed teken dus. ik geniet!!!


Ik heb Qday gemist, maar heb bericht meegekregen van aanslag op Bea! Dat is niet niks 5 doden. Hoop dat iedereen wel een top dag heeft gehad.

Mijn q night goed gevierd, maar dat volgt in verslag van Byron :)

Iedereen een dikke kus


  • 02 Mei 2009 - 10:09

    Yvette:

    Een top Qday gehad in de tuin bij Son. 6 flessen vino erdoorheen, dus genoeg lol! Anders dan anders, maar oh zo fijn!
    Kuskus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Sahbi

Actief sinds 23 Dec. 2008
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 17487

Voorgaande reizen:

08 Maart 2009 - 26 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: